Paskutinis video

Category Archives: Eurolyga

2016 03 25 Kauno „Žalgiris“ – Maskvos srities „Khimki“

webui-khimki

Prieš rungtynes kyla atlikti namų darbai, kurie kalba patys už save. Choreografiją skiriame visiems boysams, kurie pastaruoju metu susilaukė savo atžalų ir visiems tiems, kurie iš kartos į kartą palaiko ir nenusisuka nuo Žalgirio! Komanda nepasidavė, bet ir vėl nepataikėm metimų, blogai kovojom dėl kamuolių. Tribūnoje ~ 100 žmonių. Ketvirtame kėlinyje tribūnoje užsivedimas pasiekė maksimumą. Tiesa, vis dar neaišku ką aktyviausių fanų tribūnoje veikia dalis šoninės tribūnos, kuriems palaikymas neatrodo aktualus… Taip pat gaila, kad [daugiau]

2016 01 07 Bambergo “Brose Baskets” – Kauno “Žalgiris”

bamber-vebui

Vos pasibaigus reguliariam Eurolygos sezonui ir sužinojus priešininkus sekančiame TOP16 etape dauguma boysų nusivylė. Dalis nusivylė dėl itin stiprios grupės, kiti dėl būsimų išvykų krypčių. Pirmoji išvyka TOP16 – jau kelis kartus boysų lankytas Bambergas. Išvykos laikas nėra pats patogiausias, kadangi jai suroganizuoti turime vos dvi savaites į kurias įeina didžiosios metų šventės atėmusios laiką ir pinigus iš daugelio. Supratus, kad nepavyks surinkti didesnio kiekio boysų pasirenkame dar nebandyta keliavimo būda į šį Bavarijos kraštą [daugiau]

2015-10-16 Zielona Guros „Stelmet“ – Kauno „Žalgiris“

eurovyjezzd

Micky Mouse gimtinėje arba visi keliai veda į „Lidlą“     Eurolygos burtai „Žalgiriui“ padovanojo naują ir gan artimą varžovą Zielionos Goros „Stelmet“. GWB praleisti tokią išvyką būtų didžiulė gėda. Deja, likus savaitei iki Eurolygos starto boysai išsibraukinėjo iš sąrašo, o ne atvirkščiai ir viltys išvyką pramušt su įprastiniu vipiniu autobusu – žlugo. Liko 17 stipriausių. Buvo priimtas ekonomiškiausias sprendimas keliauti su dviem minivenais. Ketvirtadienio vakarą punktualiai susirenkame prie prekybcentrių, apsiperkame, pastatome už „Žalgirio“ pergalę [daugiau]

03-04 Berlyno ALBA – Kauno „Žalgiris“ (80:72)

berlin fans

Vokietija – ultrų ir kebabų šalis, kurioje alkoholį galima gerti viešoje vietoje, o greitkeliais važinėja Semyras. Tačiau žinome, kad geri dalykai niekada į rankas nepapuola lengvai. Tad mes vykstame su autobusu ir beveik visą laiką važiuojame pro Lenkiją. Daugiau nei 15 valandų trukusi kelionė autobusu dar labiau paaštrina jau ir taip sunkius Lietuvos santykius su mūsų kaimynais, eilinį kartą keikiant jų kelius. Antrasis mobas prisijungia po dienos ir net neabejojame, darė lygiai tą patį. Tačiau [daugiau]

02-05 Belgrado „Crvena Zvezda“ – Kauno „Žalgiris“ (68:70)

belgra2

Vos tik sužinoję TOP16 burtus supratome, jog ši išvyka yra privaloma. Na, visos išvykos yra privalomos, tačiau ne visos pramušamos… Seniai svajotas, bet vis dar neaplankytas Belgradas, pagaliau sulaukia septynių dėl savo komandos išprotėjusių boys‘ų dėmesio. Tai gausiausias ir jau ketvirtasis boysų eurotripas šį sezoną. Taigi, išvyka – europinė, todėl ir planavimas prasideda kur kas anksčiau nei važiuojant į eilinį Lietuvos miestą. Nors likus daugiau nei savaitei iki išvykimo jau turėjome transportą ir visą planą [daugiau]

12-19 Bambergo „Brose Baskets“ – Kauno „Žalgiris“ (80:84)

10544200_10201605866383375_6305012335851668336_o

Į paskutines Eurolygos pirmojo etapo rungtynes iš Kauno į Bambergą susiruošia 6 GWB nariai. Nors prieš kelionę buvo įvairiausių svarstymų kaip pasiekti Vokietiją, likus vos keliomis dienomis nuspręsta į šią tolimą kelionę važiuoti kartu su Legiono 16 vietų mikroautobusu. Kelionė į priekį nuotaikinga, smagi ir neprailgsta. Prie sienos su Lenkija padaroma bendra foto, o kelionę karts nuo karto vis praskaidrina gatavo piliečio haliucinacijos.   Į Bambergą atvykstame anksti ryte, čia padarome savo foto, atsikratome įkyraus [daugiau]

10-24 Milano „EA7-Emporio Armani“ – Kauno „Žalgiris“ (82:75)

milano1

Pirmoji šio sezono europinė išvyka veda į Milaną, kuriame mūsiškiai lankėsi dar visai neseniai. Tripą pradedame viename iš Kauno barų. Ilgai neužsibūnam, atliekam kelionės pradžiai būdingas procedūras, atsisveikiname su keliais boysais liekančiais Kaune ir judam link traukinių stoties. Už šiek tiek daugiau nei valandos atsiduriame sostinės stotyje, o dar už pusvalandžio jau ir oro uoste. Jame mus pasitinka ne itin  smagios naujienos. Švieslentėje matome, kad skrydis nukeltas beveik dviem valandom. Svarstome ką veikt – išgerti [daugiau]

03-29 Berlyno ALBA – Kauno „Žalgiris“ (77:55)

berlin-gwb1

Dar metų pabaigoje, vos sužinoję TOP 16 burtus, boysai suskubo planuoti išvykas po Europą. Deja, įvykiai susiklostė taip, kad Žalgiriui tai buvo paskutinė šio sezono Eurolygos išvyka. Šis sąlyginai artimas ir nebrangus vyjezdas nesusilaukė didelio boysų susidomėjimo ir noro vykti į Vokietijos sostinę. Tiksliau, išvyko vienintelis boysas – L. su savo antrąja puse. Nuotykių prasme, tai vienas ramiausių trip’ų, tačiau kaip žinia – kiekviena išvyka yra vis nauja istorija…   Viskas prasidėjo saulėtą popietę Kauno [daugiau]